НАЙТРЕНДОВІША ПОДІЯ ЛИСТОПАДА

В умовах динамічного ринку нерухомості завжди необхідно бути в курсі інноваційних маркетингових рішень стосовно просування своїх об’єктів. З огляду на це, Асоціація західноукраїнських забудовників у співпраці із MarketCall, Ringostat та ADCORE організовує захід “МАРКЕТИНГОВІ ТРЕНДИ НОВОБУДОВ 2018”.

Станом на сьогодні, ринок нерухомості став майданчиком для комунікації не лише забудовників, ріелторів та покупців, а й маркетологів та IT-спеціалістів.  Якщо перші фактично є споживачами готового продукту, то другі, власне, розробляють цей продукт.

ІТ-спеціаліст може з легкістю прослідковувати, що конкретно цікавить покупця нерухомості. А від того, на скільки привабливий сайт/реклама забудовника, залежить те, чи погодиться потенційний покупець вкласти свої заощадження у конкретне будівництво.

На нашій зустрічі ми обговоримо:

  • Які рекламні канали ефективні для новобудов в 2018 році;
  • Фішки перформанс маркетингу: інструменти, які дають дзвінки та продажі;
  • Оплата цільових дзвінків на ринку нерухомості: вигода і кейси.

І наш спеціальний гість “Це Леонід телефонує!” розповість, як перетворювати кожне друге звернення в перегляд.

ДЕТАЛЬНІШЕ: https://regtoevent.com/novobudovy/

Leave a Response