“Народний” рейтинг забудовників і ЖК. Кого шукають частіше за всіх в інтернеті

Якими об’єктами найбільше цікавляться покупці?

Фото: Shutterstock

Сьогодні інформації про забудовників та об’єктах будівництва в інтернеті більш ніж достатньо. Потрібно тільки навчитися відбирати коректні джерела, звіряти дані і більш ретельно шукати. На відміну від інших зовнішніх джерел інформації, більшість даних в інтернеті можна об’єктивно оцінити, порівняти, знайти першоджерело. Саме завдяки цьому стало можливо реалізувати рейтинг “народної любові”: з’ясувати, кого з забудовників покупці найчастіше шукають в Мережі, якими об’єктами цікавляться.

В даному огляді наведені результати такого аналізу, зробленого бізнес-асоціацією “Український клуб нерухомості”. Були відібрані 20 популярних забудовників і житлових комплексів. Окремо експерт агентства СОО SODA DAG, який виступив партнером рейтингу, розповідає про його методології – як були відібрані учасники рейтингу і на які показники орієнтувалися при їх виборі.

Вітчизняний ринок нерухомості розвивається і поступово інтегрується у світовий. У той же час у всіх сегментах лише 3-5% об’єктів відповідають сучасним європейським і світовим тенденціям в будівництві.

Для стабільного девелопменту та запобігання будь-яких кризових явищ забудовник повинен бути готовий вкласти в проект власні фінанси. Для реалізації проекту, в залежності від класу та обсягів будівництва, буде потрібно 30-60% від собівартості будівництва.

На первинному ринку Києва будується близько 300 житлових комплексів – всього близько 50 тис. Квартир. Щорічно із загального портфеля девелопера продається близько 20 тис. (Або 40%) квартир.

За останній рік через значних фінансових ризиків кількість покупців на стадії котловану помітно знизилося. Інвестори переорієнтуються на об’єкти, що знаходяться на фінальному етапі будівництва. У той же час проекти з бездоганною репутацією добре продаються навіть на етапі котловану.

Не виключається, що через два-три роки вартість житла в новобудовах може зрости в два рази. На зростання цін вплинуть спекулятивні настрої на ринку і бажання покупців капіталізувати інвестиції.

Маркетингові витрати забудовників за останній рік збільшилися майже в два рази і становлять до 4-6% від вартості квадратного метра. Такі зміни в маркетинговому просуванні житлових об’єктів пов’язані з великою конкуренцією забудовників і великою кількістю пропозиції на первинному ринку житла. Для порівняння: у світовій практиці частка маркетингових витрат в девелопменті житла може досягати 10%.

ДЖЕРЕЛО

••••••••••••••••••••••••••••••••

Додатково повідомляємо, що на базі Асоціації західноукраїнських забудовників розпочала роботу юридична консультація, що БЕЗКОШТОВНО надає відповідну правову допомогу та інформацію загального характеру, необхідну потенційним покупцям квартир. Таку консультацію Ви можете отримати, заповнивши заявку за  посиланням:  ЗАПИТАТИ У ЮРИСТА     або завітавши до нас в офіс, попередньо домовившись про зручну для Вас дату та годину за тел. 097-399-46-43.

Також Ви можете отримувати всі новини про діяльність нашої Асоціації та цікаву інформацію у сфері будівництва, приєднавшись до нашої сторінки у соціальній мережі Facebook за посиланням https://goo.gl/SpzutJ