Квазікільце на вул. Шевченка відкриють у червні, загалом дорогу ремонтуватимуть в чотири етапи

Ремонтна кампанія у Львові триває. Зараз активні роботи зі заміни мереж тривають на вул. Шевченка. Цей об`єкт розділили на чотири частину. Першу з них для проїзду планують відкрити вже у червні — це квазікільце. Сьогодні виконання робіт оглянув міський голова Львова Андрій Садовий.
 
фото: Роман Балук
Фото: Роман Балук

«Насправді під час карантину легше проводити роботи зі заміни інфраструктури, бо нема такого великого транспортного навантаження. Робота ведеться весь світловий день. Квазікільце вже видиме, думаю, що в червні ми вже його відкриємо. Це найскладніший етап роботи по вул. Шевченка — заміна комунікацій, 600-тка колектор, електромережі, газ. Підрядники якісно організували роботу.

Ми плануємо роботи не зупиняти, поділили вул. Шевченка на чотири етапи. Перший етап — це квазікільце, яке ми робимо, другий етап — від церкви Анни до вул. Ярослава Мудрого, потім від вул. Ярослава Мудрого до вул. Залізничної. Залишиться ще етап від Янівського цвинтаря до готелю Нтон. Все розбито по етапах. Десь ще проектанти роблять проект, а де вже зіграли тендер — робота кипить повним ходом. Планую, що на 2021 рік ми маємо вийти з повністю відремонтованою вул. Шевченка, де будуть нормальні хідники, велодоріжки, якісне і сучасне покриття.

Маємо цільові кошти на ремонти доріг, тому не думаю, що з фінансуванням будуть проблеми. Як приклад, вул. Шевченка — тут проблем жодних не буде”, — розповів міський голова Львова Андрій Садовий.

Зараз роботи на вул. Шевченка тривають на відрізку від вул. Залізничної до вул. Левандівської і передбачають організацію кільцевого руху на вул. Т. Шевченка, вул. Левандівській, вул. Залізничній.
 

«Ремонт вул. Шевченка з облаштуванням квазікільця — це досить складний об’єкт з точки зору інженерії. Однак, підрядник практично вже завершує земляні роботи, тобто завершив заміну усіх мереж. А це 7 трубопроводів, 3 колектори, з яких один дощовий.

По вул. Залізничній, вул. Проектованій і вул. Левандівській вже викладають щебенево-піщану основу. Після завершення усіх роботі по інженерії на цих вулицях розпочнуть стелити перший шар асфальту”, — розповіла Оксана Єстеферова, директор ЛКП «Львівавтодор».

Згідно з графіком роботи з облаштування квазікільця мають завершити до кінця серпня цього року.
«Сьогодні на 80−90% виконано роботи з облаштування сплавного колектора і в цілому всіх інженерних мереж — водопроводу, газопроводу, кабельних ліній тощо.
По вул. Залізнична-Проектована-Левандівська залишається облатувати верхні шари дорожнього одягу, тротуари, зовнішнє освітлення і виконати благоустрій території. Левова частка робіт залишається на вул. Шевченка, де ми завершуємо заміну інженерних мереж, і приступаємо до облаштування корита під дорожній одяг.

“Якщо якась частина буде зроблена швидше, це мова про вул. Залізничну-Проектовану-Левандівську, то можливо відкривати кільце будемо поетапно”, — повідомив Віктор Онищук, інженер з інженерних мереж ТзОВ «Онур».

Проєктно-кошторисна документація ремонту вул. Шевченка розроблена 2019 року проєктною організацією ТзОВ «Трамдорпроект» на замовлення ЛКП «Львівавтодор».
Проєктом передбачено повне розбирання дорожнього одягу і тротуарів вулиць Шевченка та Залізничної в межах, необхідних для виконання будівельних робіт та реконструкції, розбирання асфальтобетонного покриття на вул. Левандівській, реконструкція всіх інженерних мереж, демонтаж чинних трамвайних колій в межах проєктування, демонтаж чинного дорожнього одягу з покриттям із мозаїки і бруківки, влаштування нових трамвайних колій, влаштування проїзних частин; тротуарів; велосипедних доріжок; технічних тротуарів, дорожньої розмітки; світлофорних об’єктів, влаштування контактної мережі трамваю, зовнішнього вуличного освітлення, доброустрій вуличного простору, проєктом передбачається заходи для маломобільних груп населення.

Основні техніко-економічні показники реконструкції вул. Т. Шевченка (від вул. Залізничної до вул. Левандівської) з організацією кільцевого руху на вул. Т. Шевченка, вул. Левандівська, вул. Залізнична:

  • Загальна довжина реконструйованих та проектованих вулиць — 837 м.;

в тому числі:

  • вул. Шевченка — 346 м.;
  • вул. Левандівська — 200 м.;
  • вул. Проектована — 122 м.;
  • вул. Залізнична — 169 м.;
  • довжина трамвайних колій в одноколійному вимірі — 692 м.;
  • ширина проїзної частини — 7,5 — 12,6 м.;
  • кількість смуг руху — 2−4 шт.;
  • ширина смуг руху — 3,5 — 3,75 м.;
  • ширина смуги безпеки — 0,5 м.;
  • загальна площа покриття проїзної частини — 10018,5 м2;
  • загальна площа покриття тротуарів — 4776 м2;
  • загальна площа велосипедних доріжок — 1697 м2;
  • зупинки громадського транспорту — 6 шт.;
  • кількість світлофорних об’єктів — 3 шт.;
  • тривалість будівництва — 8 місяців.

Вартість виконання робіт, згідно з договором між ЛКП «Львівавтодор» та ТзОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл», становить 89,6 млн грн.

 

ДЖЕРЕЛО
••••••••••••••••••••••••••••••••
Додатково повідомляємо, що на базі Асоціації західноукраїнських забудовників розпочала роботу юридична консультація, що БЕЗКОШТОВНО надає відповідну правову допомогу та інформацію загального характеру, необхідну потенційним покупцям квартир. Таку консультацію Ви можете отримати, заповнивши заявку за  посиланням:  ЗАПИТАТИ У ЮРИСТА     або завітавши до нас в офіс, попередньо домовившись про зручну для Вас дату та годину за тел. 097-399-46-43.Також Ви можете отримувати всі новини про діяльність нашої Асоціації та цікаву інформацію у сфері будівництва, приєднавшись до нашої сторінки у соціальній мережі Facebook за посиланням https://goo.gl/SpzutJ