Як відрізнити замовлені коментарі в нерухомості

Будівництво нерухомості – грошова тема. Тому за кожного потенційного клієнта між забудовниками ведеться запекла боротьба. Використовуються всі можливі канали, тобто радіо, телебачення та медійну рекламу.

До реклами новобудов залучають відомих селебретіс та ведучих. А в інтернеті розвертається неабияка війна між девелоперами, адже вартість привертання уваги клієнта тут нижча. Основне поле битви – форуми, сайти та групи в соціальних мережах.

Як розпізнати замовлені коментарі, рекламні вкидання, чорний піар або навпаки, антирекламу? Спробуємо розібратися разом.

Які види коментарів найпопулярніші

  • Піар комплексу та забудовника – знімають страхи покупців;
  • Замовлені репліки для роздмухування суперечок – необхідні, щоб покупець квадратних метрів заплутався та почав вагатися;
  • Такі, що очорнюють конкурента та його проект – змушують інвестора звертати увагу на інші будівельні компанії;
  • Відгуки та коментарі реальних людей – завжди найбільш корисні та змістовні, майже завжди без емоцій та змістовно (допомагають із вибором правильного будівельного об’єкта).

На що звертати увагу під час пошуку замовлених коментарів

  • Загальна стилістика та тон. Після читання репліки завжди потрібно ставити запитання: «А кому це вигідно?». Якщо хвалять новобудову, то вигідно забудовнику. А якщо нерухомість очорнюють, тоді конкуренти в плюсі. Наголошують на низькій ціні та ринку житлових квадратних метрів, який зростає – плюс девелоперу, який бажає, щоб квартири швидше розкупили.
  • Використання спецсимволів та грамотність. Мало хто з користувачів буде застосовувати довге тире (-) замість середнього (–). Рідко хто заморочується з правильним використанням лапок (“”) і ялинок («»). Про грамотність і орфографію й говорити не варто. Переважна більшість пише з помилками та зовсім не стежить за комами. Відсутність помилок або друкарських помарок може наштовхнути на думку, що текст замовлений. До того ж, куплені відгуки від початківців включають багато складнопідрядних і складносурядних зворотів.
  • Ознака замовленого коментаря – гіперболізація. Якщо говорять про мінуси, то перебільшують проблему у 2-3 рази. Акцентуються тільки на негативі, забуваючи про позитивні моменти. Часто «заказуха» базується на декількох основних моментах, наприклад, місцерозташуванні або комунікаціях будинку. Далі ці мінуси згадуються у всіх можливих постах з обговореннями новобудови.
  • Ще одна ознака – зайва емоційність, образи, великий об’єм непотрібної інформації. Наприклад, під описом новобудови починається бурхливе обговорення економічного або політичного життя України. У відгуках люди починають розповідати про те, як правильно будувати або писати статті. Часто переходять на особистості та принижують один одного.
  • Замовлені коментарі не будуть включати чіткої інформації. «Заказуха» часто не конкретна, а розпливчаста. До того ж, «чорні» репліки можуть бути великого об’єму, що нехарактерно для відгуку реальної людини.
  • Наявність тільки гарних відгуків. Така ситуація трапляється, коли замовники бояться негатива та намагаються зовсім про нього не говорити. Більшість забувають, що будь-яка компанія або новобудова (навіть найкраща) будуть мати негативні відгуки, адже догодити кожному клієнту нереально.
  • Технічні моменти. Варто задуматися над коментарями тих людей, які мають маленьку репутацію та всього 1-2 репліки. Недавно зареєстрований аккаунт теж свідчить про те, що перед нами замовлені репліки.

На жаль, якщо за справу береться майстер, тоді відрізнити замовлений коментар від реального не вийде. За першокласну роботу платять гарні суми, тому професіонал «перевтілюється» в клієнта та використовує психологічні важелі, розмовляє з ним однією мовою та закриває всі можливі заперечення.

ДЖЕРЕЛО

••••••••••••••••••••••••••••••••

Додатково повідомляємо, що на базі Асоціації західноукраїнських забудовників розпочала роботу юридична консультація, що БЕЗКОШТОВНО надає відповідну правову допомогу та інформацію загального характеру, необхідну потенційним покупцям квартир. Таку консультацію Ви можете отримати, заповнивши заявку за  посиланням:  ЗАПИТАТИ У ЮРИСТА     або завітавши до нас в офіс, попередньо домовившись про зручну для Вас дату та годину за тел. 097-399-46-43.

Також Ви можете отримувати всі новини про діяльність нашої Асоціації та цікаву інформацію у сфері будівництва, приєднавшись до нашої сторінки у соціальній мережі Facebook за посиланням https://goo.gl/SpzutJ