Назва проекту: ЖК Strim Towers
Адреса: м. Львів, вул. Очеретяна, 29-31в
Район: Львівська обл.
Забудовник: Стрім-Львів
Замовник
Генпідрядник
Право землекористування
Підстава
Кадастровий номер
Містобудівні умови та обмеження
Документи на підготовчі роботи
Документи на будівництво
Введення ЖК в експлуатацію
Судові справи та перевірки
Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 23 грудня 2022 року у справі № 380/2266/21 за позовом Галицької окружної прокуратури м. Львова до виконавчого комітету Львівської міської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Товариство з обмеженою відповідальністю Стрім-Львів про визнання протиправним та скасування рішення виконавчого комітету Львівської міської ради №1051 від 13.11.2020 Про затвердження містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва на нове будівництво Товариством з обмеженою відповідальністю Стрім-Львів багатоквартирного житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та підземним паркінгом на вул. Очеретяній, 25, 25-А, 27, 29 зі знесенням існуючих будівель у м. Львові; визнання незаконним та скасувати рішення виконавчого комітету Львівської міської ради №1160 від 11.12.2020 Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 13.11.2020 №1051 в задоволенні позовних вимог відмовлено повністю.
Ухвалою Восьмого апеляційного адміністративного суду Львівської обласної прокуратури на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 23 грудня 2022 року у справі № 380/2266/21 відкрито апеляційне провадження за апеляційною скаргою Львівської обласної прокуратури на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 23 грудня 2022 року у справі № 380/2266/21 за адміністративним позовом Галицької окружної прокуратури міста Львова до Виконавчого комітету Львівської міської ради , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача Товариство з обмеженою відповідальністю “Стрім-Львів” про визнання незаконними та скасування рішень .
Постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 25 травня 2023 року апеляційну скаргу Львівської обласної прокуратури залишено без задоволення, а рішення Львівського окружного адміністративного суду від 23 грудня 2022 року без змін.
Ухвалою Касаційного адміністративного суду від 10 серпня 2023 року відмовлено у відкритті касаційного провадження за касаційною скаргою заступника керівника Львівської обласної прокуратури на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 23 грудня 2022 року та постанову Восьмого апеляційного адміністративного суду від 25 травня 2023 року у справі № 380/2266/21.
Схеми фінансування
Договір про участь у фонді фінансування будівництва (ФФБ)
Договір про участь у фонді фінансування будівництва — законний спосіб залучення інвестицій, прописаний в ст. 4 Закону України «Про інвестиційну діяльність».
Фонд фінансування будівництва (ФФБ) — це кошти, які передали управителю ФФБ. Управитель розпоряджатиметься коштами за правилами фонду або на умовах договорів про участь у ФФБ.
Найпоширеніший тип ФФБ — вид «А», де ціну будівництва об’єкта визначає забудовник. Забудовник бере на себе ризик, що грошей не вистачить на всі роботи, а також зобов’язується вчасно здати об’єкт, незалежно від обсягів фінансування.
Є також вид «Б», де ціну нерухомості визначать управитель ФФБ, який збирає гроші на будівництво. Вид «Б» дорожчий, складніший в реалізації та не вигідний забудовникам в Україні.
Фонди створюють, щоб будувати нерухомість за рахунок фізичних та юридичних осіб. Довірителі ФФБ отримують нерухомість у власність після введення об’єкта в експлуатацію.
Забудовник зобов’язаний зареєструвати на інвестора право власності на квартиру за свій рахунок після введення об’єкта в експлуатацію, присвоєння поштової адреси та виконання довірителем обов’язків за договором.
Особливості:
- чітке законодавче врегулювання;
- мінімальний ризик подвійних продажів об’єкта;
- відсутність оподаткування при укладенні договору участі у ФФБ;
- контроль над учасниками будівництва та цільовим використанням коштів з боку управителя ФФБ та Нацкомфінпослуг;
- без зареєстрованого дозволу про початок виконання будівельних робіт не можна створити ФФБ та залучати гроші вкладників;
- фонд — це рахунок в банку. Якщо управитель не впорався або збанкрутував, то гроші інвесторів залишаються на рахунках і їх можна передати іншому управителю;
- законодавством передбачена можливість заміни забудовника або управителя у разі виникнення проблем з будівництвом;
є ризик, що забудовник створить «кишенькового» управителя фонду; - простій людині складно розібратися в схемах залучення коштів;
- необхідність сплати винагороди управителю;
- неможливо швидко повернути кошти в разі розірвання договору;
- поточну ціну об’єкта будівництва визначає забудовник самостійно.
На що звернути увагу:
- На репутацію управителя ФФБ. Переконайтеся, що компанії не пов’язані між собою;
- На досвід управителя по фінансуванню об’єктів;
- На наявність відповідної ліцензії в управителя;
- На наявність необхідного пакету дозвільної документації на будівництво;
- На умови договору. В основному, максимально захищені права забудовника і управителя, але не інвестора. Тому необхідно уважно вивчити договір і внести відповідні зміни;
- Управитель зобов’язаний мати статутний фонд не менше 1 000 000 € (в гривневому еквіваленті).
Виконком дозволив звести 16-поверхівку на вулиці Очеретяній у Львові https://zaxid.net/news/
Отримати безкоштовну консультацію юриста
Залиште ваші контакти та отримайте безкоштовну консультацію по даній новобудові абсолютно безкоштовно!