ЖК МАЛЬВИ

pinм. Львів, вул. Угорська, 14
Статус:РизиковіРизикові

Назва проекту: ЖК МАЛЬВИ
Адреса: м. Львів, вул. Угорська, 14
Район: Сихівський
Забудовник: Новий Львів

Нерухомість: житлова новобудова 
Клас: Економ

ЗАМОВНИК: ТзОВ “ЮНІКО-ЕКСПО”

ГЕНЕРАЛЬНИЙ ПІДРЯДНИК: ТОВ “ДК “МАЛЬВИ”

ПРАВО ЗЕМЛЕКОРИСТУВАННЯ:

– Вид права: Договір оренди земельної ділянки
– Номер документа: С-1672, С-4359, С-4360, С-4361
Кадастровий номер: 4610136800:01:010:0079
– Цільове призначення земельної ділянки: для будівництва та обслуговування  житлового-офісного комплексу

 МІСТОБУДІВНІ УМОВИ ТА ОБМЕЖЕННЯ:

– Тип вихідних даних: Містобудівні умови та обмеження – скасовано
– Назва вихідних даних: Наказ № 355, Наказ №376, Наказ №377,  №094 від 20.03.2015 р.№116 від 17.02.2017 р.

ДОЗВІЛЬНА ДОКУМЕНТАЦІЯ:

Вид дозвільного документу: Декларація про готовність об’єкта до експлуатації
Реквізити: ЛВ 143171030852 від квітня 2017 року (1 буд.)

Вид дозвільного документу: Декларація про готовність об’єкта до експлуатації
Реквізити: ЛВ 143171081095 від квітня 2017 року (2 буд.)

Вид дозвільного документу: Сертифікат про введення в експлуатацію
Реквізити: ЛВ 162180921284 від квітня 2018 року (3 буд.)

Вид дозвільного документу: Декларація про початок будівельних робіт
Реквізити: ЛВ 083170411061 від лютого 2017 року (4 буд.)

Вид дозвільного документу: Дозвіл на будівельні роботи
Реквізити: IУ 113171920987 від 11.07.2017

ОТРИМАТИ БЕЗКОШТОВНУ КОНСУЛЬТАЦІЮ ЮРИСТА

Інформація отримана з відкритих джерел та/або офіційних повідомлень органів державної влади та місцевого самоврядування.У разі виявлення неточностей просимо повідомити: https://azuz.org.ua/nasha-adresa/

Рішенням Департаменту Державної архітектурно – будівельної інспекції у Львівській області №91-мб/пз від 29.11.2018 року скасовано містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки на будівництво ТОВ «Юніко-Експо» багатоквартирних житлових будинків з вбудованими приміщеннями комерційного призначення і підземним паркінгом та дошкільного навчального закладу на вул.Угорській, 14 (1 та 2 черги будівництва), які затверджені рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 17.02.2017 року №116.

Не погоджуючись з даним рішенням, Товариство з обмеженою відповідальністю «Девелоперська компанія «Мальви» подало позов до Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Львівській області, Державної архітектурно-будівельної інспекції України за участі третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору – Товариства з обмеженою відповідальністю «Юніко-Експо» та Управління архітектури Департаменту містобудування Львівської міської ради, про визнання протиправним та скасування вище вказаного рішення.

За результатом розгляду даної заяви, Львівським окружним адміністративним судом відкрито загальне позовне провадження у адміністративній справі № 1340/5862/18.

Ухвалою Львівського окружного адміністративного суду від від 27.02.2019 року у справі № 1340/5862/18 зупинено провадження у даній справі.
_____________________________
Товариство з обмеженою відповідальністю «Юніко-Експо» звернулося до Львівського окружного адміністративного суду із позовною заявою до Державної архітектурно-будівельної інспекції України про визнання протиправним рішення відповідача щодо видачі дозволу на виконання будівельних робіт № IV113171920987 від 11.07.2017
Підставою звернення до суду із цим позовом є протиправність вказаного рішення, оскільки, як зазначає позивач, за заявою ТзОВ «Девелоперська компанія «Мальви», яка підписана цим товариством одноособово та на підставі документів, частина яких відмінна від тих, які підписано замовником ТзОВ «Юніко-Експо», ДАБІ України прийняла це рішення, у якому саме ТзОВ «Девелоперська компанія «Мальви» визнано забудовником. Відповідачем належним чином не перевірено достовірність відомостей в поданих заявником документах, зокрема, наявності прав замовника у заявника, як передумови виникнення права на звернення з заявою про отримання дозволу на виконання будівельних робіт, не перевірено повноти документів, необхідних для прийняття рішення про видачу цього дозволу, зокрема, наявності документу, який підтверджує право користування земельною ділянкою саме заявником, що у сукупності призвело до прийняття протиправного рішення та неправомірної видачі дозволу на виконання будівельних робіт, за наявності підстав, що визначені п. 30 Порядку для відмови у його видачі

Ухвалою Львівського окружного адміністративного суду від 02.01.2019 року відкрито загальне позовне провадження в адміністративній справі № 1340/6281/18.

Наразі тривають судові процеси

_____________________________

 
Договір про участь у фонді фінансування будівництва (ФФБ)

Залучення коштів за допомогою договорів про участь у фонді фінансування будівництва є законним і інвестиційним, яке прямо передбачене у ст. 4 Закону України «Про інвестиційну діяльність».

Фонд фінансування будівництва – це кошти, передані управителю ФФБ в управління, які використані чи будуть використані управителем у майбутньому на умовах Правил фонду та договорів про участь у ФФБ.

Найпоширеніший тип ФФБ виду «А», де поточну ціну об’єкта будівництва визначає забудовник. При цьому він бере на себе ризик щодо недостатності залучених коштів на спорудження об’єкта будівництва та зобов’язаний своєчасно ввести його в експлуатацію незалежно від обсягу фінансування.

Ці фонди створюються з метою забезпечення будівництва нерухомості за рахунок фізичних і юридичних осіб, для отримання довірителів ФФБ у власність, після закінчення будівництва.

Після введення об’єкта в експлуатацію, присвоєння поштової адреси та виконання довірителем обов’язків за договором, забудовник зобов’язаний зареєструвати за свій рахунок на інвестора право власності на квартиру.

Особливості:

  • чітке законодавче врегулювання;
  • мінімальний ризик подвійних продажів об’єкта;
  • відсутність оподаткування при укладенні договору участі у ФФБ;
  • контроль над учасниками будівництва і цільовим використанням коштів з боку управителя ФФБ і Нацкомфінпослуг;
  • для створення ФФБ необхідно мати зареєстрований дозвіл про початок виконання будівельних робіт;
  • при припиненні / банкрутство управителя, грошові кошти інвесторів залишаються на рахунках і можуть бути передані іншій управителю;
  • законодавством передбачена можливість заміни забудовника або управителя у разі виникнення проблем з будівництвом;
  • забудовники часто створюють «власного» управителя фонду;
  • необхідність сплати винагороди управителю; неможливо швидко повернути кошти, в разі розірвання договору;
  • поточну ціну об’єкта будівництва визначає забудовник самостійно.

На що звернути увагу:

  • На репутацію управителя ФФБ. Переконайтеся, що компанії не пов’язані між собою;
  • На досвід управителя по фінансуванні об’єктів;
  • На наявність відповідної ліцензії в управителя;
  • На наявність необхідного пакету дозвільної документації на будівництво;
  • На умови договору. В основному, максимально захищені права забудовника і управителя, але не інвестора. Тому, необхідно договір уважно вивчити і внести відповідні зміни;
  • Управитель зобов’язаний мати статутний фонд не менше 1 000 000 € (в гривневому еквіваленті).

У Львові поруч із колишнім «Поляроном» хочуть збудувати ще два житлові квартали

https://varianty.lviv.ua/48104-na-sykhovi-poruch-iz-kolyshnim-poliaronom-khochut-zbuduvaty-shche-dva-zhytlovi-kvartaly

У ЛЬВОВІ ІНСПЕКЦІЯ ДЕРЖАРХБУДКОНТРОЛЮ ПРИПИНИЛА БУДІВНИЦТВО БАГАТОПОВЕРХІВКИ

http://tvoemisto.tv/news/u_lvovi_inspektsiya_derzharhbudkontrolyu_prypynyla_budivnytstvo_bagatopoverhivky_81476.html

До мапи
PLUS на Роксоляни
Наступна забудова →